vrijdag 12 februari 2010

Minneboka for Marianne (gedenkboekje voor Marianne)


Met onze jongste dochter heb ik een tijdje op babyzingen gezeten. Puur om wat noorse liedjes te leren en wat contacten te maken.  En hoewel onze kleinste, de grootste was, was het altijd erg gezellig. We voelden ons prima thuis tussen de baby's en hun mama's. Op een gegeven moment kwam het eind van het seizoen eraan. Om onze lerares, Marianne, een aandenken te geven hebben we met z'n allen een boekje gemaakt. Ik had alles voorbereid, de mama's hoefden alleen 2 bladzijden te vullen met een dankwoordje, leuke anekdotes, een foto en de tekst van de leukste liedjes die ze geleerd hadden. Ik heb alles ingebonden met mijn Bind-it-All en leuk versierd met wat lint en een leuke charm. Marianne was erg blij met haar aandenken!

With our youngest daughter, I joined babysinging for a while. Just to learn some norwegian songs  and to make some contacts. And although our smallest, was the largest, it was always very pleasant. We felt perfectly at home among the babies and their mothers. And then came the end of the season. To give our teacher, Marianne, a souvenir we all made a memorybook. I had everything prepared, the mom's only had to fill 2 pages with a thank-you-note, funny stories, a photo and the text of the nicest songs they had learned. I had bound everything with my Bind-it-All and decorated with some nice ribbon and a nice charm. Marianne was very pleased with her memorybook!

5 opmerkingen:

Ans zei

Marianne zal vast en zeker nog vaak even in het boekje kijken. Een hele leuke herinnering voor haar.
Mam

Ugla zei

Hi Nicole :o)
We/I missed u at Joruns on thirsday, hope yr daughter feels better.
What a nice gift to give, and recive
Biiiiig hugs UGLA

Unknown zei

Wat een leuk boekje Nicole, en een heel werk denk ik .

Groetjes Yvon.

Lia zei

een schitterend boekje heb je gemaakt nicole, heel veel werk zo te zien.
Ook ik maak meestal geen vintage omdat ik het ook snel te druk en te rommelig vind
dank je wel voor je berichtje op mijn kaartje
liefs lia

Linda S. L zei

Hi Nicole. I got a rose for you at my blog! ;)
biiig hugs to you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...