maandag 25 januari 2010

Weer een award!!



Ik heb er nog een award bijgekregen! Van Mariëlle, bedankt hoor, héééél leuk!! Het is nu de bedoeling dat ik tien dingen noem, waar ik blij van word en de award weer doorgeef aan 3 freubelaars. Nou dat lukt wel, hoor.

I have had another award! From Mariëlle, thanks so very much!! What I have to do to accept this award is to mention 10 things that makes me HAPPY. Then pass the award to 3 others. Well here it comes

1. Tijd alleen met m’n hubbie en weer even Nicole zijn en niet alleen mama
2. Met m’n dochters buiten in de sneeuw spelen, bijvoorbeeld sleeën van de lange baan die we in de tuin hebben gemaakt. Ja ik doe vrolijk mee!
3. Als ik ’s avonds m’n kindjes tevreden in hun bedjes zie slapen. Heerlijk die koppies!
4. Een dagje scrappen
5. Als de strijk weer is gedaan en alles weer in de kasten ligt.
6. Het wisselen van de seizoenen, vooral aan het eind van een seizoen!
7. M’n nieuwe korte(re) kapsel
8. In de winter ons brandende kacheltje en in de zomer onze heerlijke airco
9. Een spontane kroel van m’n dochters
10. Chocolade, maar dat wisten jullie al, toch?

1. Time alone with my hubbie and being Nicole again, and not just “mommy”
2. Playing outside in the snow, for example, sleighing from the hill, which we have made in the garden
3. If I see my little girls sleeping in their beds. Love those faces!
4. A day of scrapping
5. If the ironing has been done and all the clothes have been put away again.
6. Changing of the seasons, especially at the end of a season!
7. My new haircut
8. In the winter our burning stove and in the summer our airconditioning
9. A spontaneous big hug from my girls (and my husband!)
10. Chocolate, but you knew that already, right?!

Nu ga ik 3 anderen HAPPY maken

I am going to make 3 other HAPPY,

Christina, Lisbeth (Ugla), Gry-Heidi

Mariëlle, nogmaals bedankt voor de HAPPY-award.

Mariëlle, thanks again for the HAPPY-award!!

1 opmerking:

Gry-Heidi zei

Hei Nicole !

Tusen, tusen takk for den herlige awarden ! Dette var kjempekoselig :o)

Klem, Gry-Heidi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...